0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

Allianz виступає за безпеку на дорозі

20.4.2011
• Водії піддаються більшому ризику: кількість ДТП навесні збільшується
• Allianz демонструє відданість ідеї безпечного водіння, запускаючи новий сайт
www.drivesafely.allianz.com

Група Allianz, найбільший в світі автостраховик, що страхує понад 50 млн. автомобілів, закликає водіїв керувати обережно, тому що настає пора року, коли частота ДТП збільшується.

Ми вважаємо, що навесні підвищувати обізнаність про принципи безпечної їзди особливо важливо, тому що з квітня-травня кількість аварій з травмами і людськими жертвами збільшується, - говорить Крістоф Лаутервассер, генеральний директор Центру Технологій Allianz (AZT Automotive GmbH). - Хоча зимові місяці можуть становити для водіїв певну небезпеку у зв'язку з поганою погодою й більшою тривалістю темного часу доби, в цей період люди частіше вважають за краще залишати машину в гаражі. З іншого боку, навесні починається мотоциклетний сезон. Як тільки погода поліпшується, а дні стають довшими, кількість автопригод збільшується.

Міжнародна статистика показує, що рівень травмонебезпеки ДТП починає рости навесні і досягає піку в кінці літа. Найнижче число травм у ДТП фіксується взимку. Наприклад, у Німеччині в січні 2010 року жертвами ДТП стали (тобто отримали травми чи загинули) 20 804 людини, а в лютому 2010 року - 19 635 осіб. З настанням весни кількість жертв стрімко збільшилася - в березні 2010 року вона склала 27 754 людини, а в липні досягла піку - 40 580 осіб. Якщо брати статистику в світовому масштабі, то щодня в ДТП гине 3,2 тис. осіб, а близько 130 тис. отримують серйозні травми (дані ВООЗ за 2009 рік), і ця тенденція посилюється.

Allianz має чимало причин для прояву активності щодо безпеки на дорогах і запуску нового сайту www.drivesafely.allianz.com, і головна з них - підкреслити відданість Allianz ідеї безпечної їзди. Завдяки цьому сайтові шанувальники Формули 1 і широка публіка можуть подивитися на змагання з точки зору безпеки та більше дізнатися про безпеку на дорогах в цілому. Протягом всього сезону перегонів на сайті будуть публікуватися відеоролики, новини, коментарі експертів та фотографії. Цей унікальний сайт підкреслює взаємозв'язок між безпекою на гоночному треку та безпекою на звичайних дорогах і є ще одним підтвердженням значного досвіду Allianz в області транспортних засобів на колесах.

Чим вище поінформованість, тим безпечніше рух, тобто, менше аварій і, в кінцевому рахунку, менше шкоди, - говорить Крістіан Дойрінгер, керівник Департаменту бренд-менеджменту Allianz SE. - Для нас безпека на дорогах є одним із ключових питань, тому що всі ми будуємо суспільство, в якому ризики розподіляються між його членами, і від безпечного водіння виграємо ми всі. Будучи партнером змагань Формула 1, Allianz може зіставити інформацію про безпеку на трасах Формули 1 та на звичайних дорогах світу.

На новому сайті пілоти команди Формули 1 MERCEDES GP PETRONAS розповідають про свій досвід у перегонах, а також дають поради з безпечного водіння.

Allianz і MERCEDES GP PETRONAS почали співпрацювати з сезону Формули 1 2011 року. Щоб підкреслити відданість Allianz ідеї безпечної їзди, логотип Allianz розміщується на двох головних елементах системи безпеки автомобілів команди MERCEDES GP PETRONAS: системі підтримки голови та шиї і ременях безпеки.

Allianz співпрацює з Формулою 1 з 2000 року. Завдяки цьому партнерству Allianz має доступ до аудиторії, яка захоплюється автомобільними технологіями і цікавиться водінням. Крім цього, партнерство дозволяє Allianz втілювати в життя свою відданість ідеї про підвищення обізнаності про безпеку на дорогах.

А з 2010 року безпека на дорогах і ризик-менеджмент під час перегонів Формули 1 будуть асоціюватися з Allianz завдяки безпрецедентному брендуванню Офіційної медичної машини та машини безпеки Формули 1.

До Allianz ніхто не розміщував свій бренд на Офіційній медичної машині та машині безпеки Формули 1, - говорить Дойрінгер. - Подібна підтримка ідеї безпеки на дорогах дуже важлива для нас ще й тому, що вона є сигналом для 76 мільйонів наших клієнтів по всьому світу.

Allianz, один з найбільших автостраховиків світу, є надійним партнером з реалізації ініціатив в області дорожньої безпеки. Багато років компанія проводить власні науково-дослідні роботи в цій сфері. Впродовж понад 70 років Центр технологій Allianz успішно здійснює ризик-менеджмент, щотижня проводячи краш-тести автомобілів. Центр вносить істотний внесок у підвищення безпеки, скорочення збитку і зниження частоти ДТП. З метою підвищення обізнаності водіїв про безпеку Центр Технологій Allianz офіційно підтримує Карту безпеки на дорогах ЄС.

Крім того, одна з ліній бізнесу Allianz, представлена ​​по всьому світу, спеціально призначена для співпраці з автомобільною промисловістю. Компанія Allianz Global Automotive є провідним страховим партнером автовиробників і дилерів, надаючи комплексні рішення зі страхування та автотранспорту своїм клієнтам по всьому світу. В даний час Allianz співпрацює з 44 великими брендами в 28 країнах, зокрема, з Daimler Insurance Services GmbH.