0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

РОСНО Україна – партнер виставки «ВААІД KYIV AUTOMOTIVE SHOW 2007»

17.5.2007
СК РОСНО Україна виступить партнером виставки ВААІД KYIV AUTOMOTIVE SHOW 2007, що проходитиме з 18 по 22 травня 2007 року у виставковому центрі КиївЕкспоПлаза, за адресою м. Київ, вул. Салютна, 2Б. Ініціатором та організатором виставки є Всеукраїнська Асоціація Автомобільних Імпортерів та Дилерів.
Стенд РОСНО Україна розпочне свою роботу 18 травня. Після урочистої церемонії відкриття за участю топ-менеджмента РОСНО Україна для всіх присутніх відбудеться виступ учасників популярного комедійного шоу Comedy Club Украина.
19 травня РОСНО Україна разом з OTP Bank проведуть презентацію для керівників компаній-автоімпортерів – учасників виставки. Тема презентації: Ідеї та рішення для автомобільного бізнесу.
Спеціально в рамках участі у виставці РОСНО Україна заснувала конкурсну номінацію для учасників-автоімпортерів Європейська сенсація виставки, переможця якої буде визначено за підсумками опитування відвідувачів виставки. Нагородження та вручення спеціального призу від РОСНО Україна відбудеться в день закриття ВААІД KYIV AUTOMOTIVE SHOW 2007.
Всі відвідувачі виставки зможуть отримати у промоутерів компанії, що працюють на території виставки детальну інформацію про діяльність РОСНО Україна та страхових продуктах, які страховик пропонує своїм клієнтам. Зокрема, - ознайомитися з перевагами програм комплексного авто страхування СК РОСНО Україна, - класичної Формули та новинки Формули-Економ.
Наша компанія не вперше співпрацює з ВААІД KYIV AUTOMOTIVE SHOW - у нас був позитивний досвід партнерства в 2006 році, - коментує участь у виставці Діана Туз, заступник начальника відділу маркетингу СК РОСНО Україна. – Ця виставка є однією із найбільш значущих подій в автомобільному житті України. Оскільки ключовим напрямком діяльності РОСНО Україна є автострахування, участь в ВААІД KYIV AUTOMOTIVE SHOW 2007 дасть нам можливість наблизитися до потенційного клієнта, краще зрозуміти його інтереси та потреби, а значить – зробити ще один крок на шляху створення все більш клієнтоорієнтованих страхових продуктів.