0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

«РОСНО Україна» запустила 2-у рекламну кампанію: «РОСНО Україна. Нас обирають невипадково».

24.2.2007
24 лютого 2007 року стартував 2-й етап всеукраїнської рекламної кампанії СК РОСНО Україна.
Тридцяти- та п’ятнадцяти секундні ролики будуть транслюватися на телеканалах Інтер, Новий та ICTV, які є одними з найбільш рейтингових каналів України.
Рекламна кампанія цілком відповідає іміджевій концепції, яку реалізує Група компаній РОСНО у всіх країнах та регіонах своєї присутності. Креативна ідея українського ролика належить РА Родная речь, зйомки були проведені РА САБЛЯ.
Сюжет ролика – звичайний робочий ранок в офісі РОСНО Україна. Місце, де хочеться працювати. Все в корпоративних кольорах, прапорці РОСНО Україна на столах, плакати на стінах і т.д. Ми бачимо особисті фотографії співробітників РОСНО Україна на їхніх робочих столах, розуміємо, що мова йде про молодих людей, успішних та щасливих.
Слоган кампанії: У нас з вами одні й ті самі радощі й турботи. Тому ми розуміємо, що вам потрібно. Страхова компанія РОСНО Україна. Нас обирають невипадково.
Коментуючи рекламну кампанію, заступник начальника відділу маркетингу РОСНО Україна Інна Романова сказала: Результати першої кампанії перевищили всі можливі очікування. Як показали дослідження, проведені на початку цього року, за рівнем знання РОСНО Україна знаходиться на 6-му місці серед страхових компаній України. Це відмінний результат для компанії, яка існує на ринку трохи більше року. Ми впевнені, що друга хвиля рекламної кампанії суттєво покращить цей показник.