0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

СК «Allianz Україна» завершила 2013 рік з відмінним результатом

20.3.2014
Відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності, за підсумками 2013 року СК Allianz Україна зібрала 176 760 тис. грн страхових премій, що на 28,1% більше, ніж за 2012 рік (138 023 тис. грн). Основними драйверами зростання портфеля стали автострахування (приріст 82,9%), страхування морського, залізничного, авіатранспорту і вантажів (+58,2%) і добровільне страхування відповідальності (+30,4%).

Ми задоволені тим, як закінчили 2013 рік. Наші плани на нього були дуже амбітними, і, тим не менш, ми їх виконали, а темпи нашого розвитку випереджали середньоринкові, - зазначив Гаррі Андреасян, генеральний директор СК Allianz Україна.

За звітний період компанія досягла успіху в розвитку роздрібного бізнесу, що було одним із ключових завдань на рік. За 2013 його обсяги збільшилися майже в 4 рази з 5 222 тис. грн до 20 088 тис. грн, а частка в портфелі на 31.12.2013 склала 11% (на 31.12.2012 – 4%). Успіх досягнуто за рахунок вдосконалення продуктової лінійки та посилення колективу СК Allianz Україна роздрібними командами продавців у Львові та Львівській області (розширення Західної дирекції) і в Києві (відкриття Київської дирекції по роботі з роздрібним бізнесом).

Основний приріст роздрібного портфеля забезпечується автострахуванням (за рахунок прямих продажів штатними продавцями і співпраці з автосалонами), оскільки каско і ОСАГО залишаються найбільш популярними серед приватних клієнтів. За 2013 компанія наростила обсяги каско фізосіб у 5 разів, а обсяги ОСАГО – майже в 3 рази. Однак і в інших лініях бізнесу роздрібні продажі росли: обсяги страхування від нещасного випадку виросли на 53,2%, страхування майна – на 29,4%, а цивільної відповідальності та туристичного страхування – на 13,9% і 13,5% відповідно. На 2014 рік ми вже запланували оновлення продуктової лінійки зі страхування житла та здоров'я індивідуальних клієнтів і маємо намір розвивати ці напрямки бізнесу не менш активно, ніж у 2013 , - розповів Андрій Мужук, директор з продажів СК Allianz Україна.

Також за підсумками року СК Allianz Україна залишається одним з провідних страховиків у корпоративному сегменті ринку, будучи одним з лідерів ринку ДМС і МАТ (страхування морського, залізничного, авіатранспорту і вантажів) і утримуючи міцні позиції в інших лініях бізнесу.

У структурі зборів компанії на 31.12.2013 основна частка припадає на премії зі страхування майна (29,1%). На друге місце вперше за останні роки вийшло автострахування (22,0%). Особисте страхування (крім страхування життя) займає третє місце з часткою 21,4% портфеля, ще 15,3% припадає на страхування морського, залізничного, авіатранспорту і вантажів та 12,0% – на добровільне страхування відповідальності перед третіми особами.

За минулий рік СК Allianz Україна виплатила своїм страхувальникам 60 597 тис. грн, що на 40,6% більше показника за 2012 (43 102 тис. грн). Основна частка виплат здійснена за договорами особистого страхування (крім страхування життя) – 48,6 %. На частку страхування морського, залізничного, авіатранспорту і вантажів прийшлося 30,9%, на автострахування – 12,3%, на страхування майна – 8,1%, а на добровільне страхування відповідальності – 0,1%.

За 2013 операційний прибуток (прибуток до оподаткування) СК Allianz Україна склав 18,8% від показника за 2012 рік (5 010 тис. грн порівняно з 26 681 тис. грн). Причиною більш високого показника операційного прибутку 2012 було значне вивільнення резервів (run - off) .

На кінець звітного періоду страхові резерви компанії склали 188 539 тис. грн.

На 2014 перед компанією поставлено не менш амбіційні завдання. Ми впевнені, що Україна в цілому і український страховий ринок зокрема залишаються одними з найбільш перспективних у регіоні, тому продовжуємо підтримувати курс на органічне прибуткове зростання компанії. Хоча допускаємо, що наші плани можуть бути скореговані залежно від розвитку ситуації в країні, - підкреслив Гаррі Андреасян, генеральний директор СК Allianz Україна. - Ми продовжуємо розвиток з акцентом на утриманні провідних позицій в корпоративному сегменті і нарощуванні дистрибуції в роздробі. Для цього нарівні з розробкою нових продуктів компанія займається постійним поліпшенням якості сервісу. Торік, незважаючи на істотне зростання бізнесу, кількості страхових випадків і завантаження співробітників врегулювання, 97% опитаних клієнтів компанії, у яких був страховий випадок по каско, залишилися задоволені якістю сервісу. Це підтверджує, що компанія готова до зростання і їй є що запропонувати страхувальникам.