0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

У відзначеній нагородами «родині стадіонів Allianz» поповнення

13.6.2014

До початку футбольної лихоманки Чемпіонату Світу в Бразилії Allianz поповнив відзначену нагородами «родину стадіонів Allianz», ставши партнером нового майданчика у Відні: домашній стадіон футбольного клубу «SK Rapid» буде модернізований і отримає нове ім'я «Allianz Stadion».

Група Allianz в Австрії підписала довгостроковий контракт про права на назву нового футбольного стадіону «Allianz Stadion» у Відні. Новий домашній стадіон ФК «SK Rapid» буде побудований до 2016 року. Контракт підписаний поки на 10 років. Як міжнародна група і надійний постачальник фінансових послуг, Allianz дуже задоволений тим фактом, що екологічні аспекти, як, наприклад, установка унікальних світлодіодних прожекторів, будуть відігравати головну роль у будівництві нового стадіону.

«Ми щасливі, що зараз у нас є можливість асоціювати новий стадіон ФК «SK Rapid» з нашим брендом, створивши «Allianz Stadion». Це партнерство – наш внесок на підтримку однієї з найбільш традиційних футбольних команд Австрії, і ми пишаємося цим», - коментує Крістоф Марек, керівник з продажу Allianz Group в Австрії.

«Allianz Stadion» буде найсучаснішим стадіоном у Австрії, зручним для вболівальників і з вражаючою архітектурою, а також благоустроєм сусідніх об'єктів», - повідомляє Вернер Кун, генеральний менеджер ФК «SK Rapid».

 

Шостий стадіон у сім'ї Allianz

Крім «Allianz Stadion» у Відні, на честь Allianz названий знаменитий стадіон «Allianz Arena» в Мюнхені, а також «Allianz Riviera» в Ніцці, «Allianz Stadium» у Сіднеї, «Allianz Park» у Лондоні і «Allianz Parque» в Сан -Паулу. На даний час бразильський стадіон знаходиться в стадії будівництва.

«Для такого нематеріального бренду як Allianz, є важлива емоційна складова в тому, щоб бути партнером спортивного стадіону з правом на назву. Об'єкт тут же стає «домівкою бренду» і предметом корпоративної гордості для наших співробітників і партнерів», - говорить Крістіан Дойрінгер, Директор з бренд-менеджменту Групи Allianz SE. «На даний час Allianz – постачальник фінансових послуг у світі – обслуговує клієнтів у більш ніж 70 країнах світу за допомогою 600 000 представників бренду: співробітників, агентів, брокерів та інших партнерів. Крім того, що партнерство зі стадіонами та інша пов'язана з цим діяльність підвищують упізнаваність бренду Allianz, вони ще й добре поєднуються з нашими гарантіями корпоративної соціальної відповідальності Allianz в усіх країнах, де ми працюємо».

 

Стратегія спонсорства Allianz була відзначена на конкурсі TheStadiumBusiness Awards 2014

У конкурсі TheStadiumBusiness Awards 2014, який пройшов минулого тижня в Лондоні, Allianz завоював нагороди в 2 категоріях: «Спонсорство, продажі і маркетинг» і «Екологічність».

«Нагорода TheStadiumBusiness Awards 2014 – це величезний комплімент і вотум довіри для Allianz і нашої діяльності зі спонсорства стадіонів і стратегії прав на найменування», - зізнається Сандра Налті, керівник глобальної програми спонсорства Allianz SE.

«За своєю суттю Allianz – це бізнес, який турбується про те, що хвилює наших клієнтів у всьому світі. З 2006 року ми допомагаємо забезпечувати першокласні умови для спортивних фанатів на стадіоні Allianz Arena в Мюнхені, доводячи, що Allianz – більше, ніж просто компанія, чиїм ім'ям названо стадіон. Але тільки протягом останніх 2-х років ми стали переносити цей підхід на інші ключові ринки. Нам приємно, що наші колеги аплодують нашій стратегії. І особливо радує те, що всі оцінили і визнали нашу вірність принципам сталого розвитку».

Уже п'ятий рік поспіль TheStadiumBusiness Awards є головним заходом у сфері стадіонного бізнесу. Нагородами відзначаються ті, чиє лідерство, інновації та досягнення у сфері будівництва, експлуатації та управління спортивними об'єктами по всьому світу визнані журі. Більше 300 керівників компаній зібралися в Музеї Королівських військово-повітряних сил у Лондоні, представляючи спонсорів, футбольні клуби, команди і операторів. До складу журі конкурсу увійшли кращі представники всіх сфер стадіонної індустрії.