0 800 500 727
(Безкоштовно з усіх телефонів у межах України)
ВАЖЛИВО! Робота ТДВ "Альянс Україна" пiд час карантину. Детальнiше

У першому півріччі 2014 року СК «Allianz Україна» зберігає темп зростання бізнесу на рівні 30%

14.8.2014

Відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності за підсумками 1 півріччя 2014 року СК «Allianz Україна» зібрала 127 611 тис. грн страхових премій, що на 30,65% більше, ніж за аналогічний період 2013 (97 676 тис. грн). Основним драйвером зростання портфеля вже третій квартал поспіль залишається автострахування (+224%).

У структурі зборів компанії на 30.06.2014 основну частку займають премії з автострахування – 31,3%. Приблизно рівні частки у страхування майна – 23,3% і особистих видів страхування – 23,1%. На страхування морського, залізничного, авіатранспорту і вантажів припадає 13,2%. Ще 9,1% премій зібрано з добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.

У 1 півріччі 2014 року СК «Allianz Україна» вдалося дещо знизити негативний вплив економічної ситуації в країні і девальвації гривні на фінансовий результат компанії. Звітний період закінчився з операційним збитком у 10 986 тис. грн (за підсумками шести місяців 2013 року операційний прибуток компанії склав 5 610 тис. грн).

За період з січня по червень СК «Allianz Україна» виплатила своїм страхувальникам 32 692 тис. грн, що на 47,6% більше, ніж за аналогічний період 2013 (22 145 тис. грн). Вплив на динаміку цього показника крупної виплати за договором страхування вантажів, здійсненої в 1 кварталі 2014, все ще відчувається, але в набагато меншому ступені.

Основна частка виплат здійснена за договорами особистого страхування (крім страхування життя) – 43,5%. На частку автострахування припадає 32,3%, на страхування морського, залізничного і авіатранспорту – 19,9%, а на страхування майна – 4,3%.

На кінець звітного періоду страхові резерви компанії склали 210 234 тис. грн.

«Перше півріччя 2014 року було дуже непростим як для клієнтів, так і для страховиків. У цих умовах ми докладаємо багато зусиль аби підвищити довіру людей до страхування, намагаємося зробити взаємодію з нашою компанією максимально прозорою і зрозумілою, розвиваємо сервіс. Наприклад, на нашому сайті клієнт може подивитися умови договору, самостійно розрахувати фінальну вартість поліса, заплатити за страховку онлайн. Крім того, ми почали заміряти задоволеність страхувальника не тільки на етапі врегулювання, але і після укладення договору. Ми впевнені, що якісний сервіс є невід'ємною складовою надійної страхової компанії, тому готові інвестувати в те, щоб нашим клієнтам було комфортніше з нами», - розповів Гаррі Андреасян, генеральний директор СК «Allianz Україна».