|
|
|
|||
![]() |
|||||
Allіanz підвищує якість обслуговування клієнтів |
|||||
У рамках програми підвищення якості обслуговування клієнтів страхова компанія Allіanz провела тренінг Ефективна командна взаємодія з поліпшення взаємодії між департаментом продажів і відділом врегулювання збитків. У ньому взяли участь 54 співробітники з київських і регіональних офісів компанії.
Тренінг було організовано бізнес-тренером компанії Allіanz в Україні. Програма тренінгу містила в собі практичні заняття й роботу в командах.
Тренінг дозволив учасникам визначити найкращі для Allіanz варіанти роботи з клієнтами для підвищення їхньої задоволеності, намітити план заходів щодо оптимізації бізнес-процесів, а також позначити роль лідерів у проекті підвищення клієнтоорієнтованості.
Як прокоментував Павло Литвин, в.о. генерального директора СК Allіanz: Для нашої компанії важливо не тільки продати страховий продукт, але й надати клієнтові сервіс європейського рівня при настанні страхового випадку. Саме для цього й існує програма Allіanz в області вдосконалення обслуговування клієнтів. Частиною цієї програми є подібні тренінги, які допомагають співробітникам поліпшити навички командної роботи на результат. |
|||||